Am devenit o fiinta nesuferita care vorbeste numai despre mancare. N-am mai postat de mult pe aici pentru ca am un nou proiect.

http://twoblueberrymuffins.wordpress.com/

Toata chestia asta a fost cam secreta, nu stiam prea bine cum o sa mearga si nu aveam nevoie de oameni care sa isi dea cu parerea despre nebuniile mele.  Cei carora le-am cerut sprijinul m-au sustinut incredibil de mult. De acum e momentul sa povestesc ce am invatat.

Asa ca, daca mai deschideti subiectul „mancare” de fata cu mine, sa stiti ca reactia mea s-ar putea sa vi se para cam dura. Pentru ca in momentul acesta nu mai tolerez greselile de alimentatie (ale mele, ale altora doar accidental) si sunt cam agresiva. Trebuie sa ma intelegeti, I am at WAR!!!

Luptele zilnice se tin pe blogul celalalt. As fi scris aici, dar spatiul asta ramane al meu, necenzurat. Iar oamenii care ar fi interesati de acel subiect nu prea au ce cauta pe aici. Dar voua pot sa va spun. Am slabit 3.6 kg in vreo 3 saptamani si jumatate, fara sa pierd prea multa masa musculara. Nu e impresionant, dar fata de anul trecut e o schimbare de atitudine extrema. Cum am slabit nu conteaza, am ajuns la concluzia ca se poate si fara a tine dieta, cu putina vointa. Am de gand sa slabesc in continuare si sa imi documentez toate trucurile, giumbuslucurile si retetele care ma vor ajuta sa ma mentin in forma.

😉