Inca nu am facut „sedinta foto”, aia cu lumini si unghiuri bune, dar am pozat cateva modele pentru referinta, inainte sa dispara toate. Nu de alta, dar anul acesta m-am trezit ca am uitat sa cumpar o groaza de stelute si accesorii care mi-ar fi fost de folos. Plus, nu-mi mai aduceam aminte cum se decoreaza anumite turtite. Asa ca a trebuit sa improvizez.

Mai intai o privire de ansamblu. Nu, nu sunt toate, dar asa arata casa mea de vreo 2 zile.😀

Avem un sir mare de brazi

Si omuleti de zapada

De remarcat manuta in ghips

Si nasul asta care e mai mult o minune neintentionata

A venit si Mosul cu sania pe la noi

De fapt, mai multi mosi, de toate culorile

Si elfi

Si oame de zapada

Si familii intregi

Si cupluri care merg la bal

Si beduini bogati, cu patru camile, masina si sanie

Dar cel mai mult mi-au placut fulgii, fie mai simpli…

…fie mai complicati…

…sau cu fata de ren…

 

…sau desenati:

Holly bells!

Si ne mai viziteaza si altfel de animalute

Am auzit ca pestele e sanatos

Pentru geeks!

Noroc de ajutoare, ca nu m-as fi descurcat de una singura.

Speram ca Mosul a fost incantat.