A sosit si vremea sa inchei socotelile cu o leapsa mai veche. V-as povesti mai multe despre Viena, dar sunt mereu pe fuga si nu cred ca o sa ma linistesc prea curand. Nu pot sa va zic decat ca singurul avantaj de a lua un bilet combinat la Schonbrunn e ca te motiveaza teribil sa urci pana in varful colinei. In rest, cel mai probabil, interiorul si zoo merita efortul financiar.

Revenind, Claudia nu a facut poze la strudel. Eu nu am camera prea smechera, si pozele sunt cam neclare, dar suficient de graitoare.

Crud:

Copt:

Nu am reteta, pentru ca, de fapt, strudelul asta a fost cel mai dezamagitor din tot ce am papat prin Vienna (scriu cu 2 de n, stiu, I’m doomed) vreodata. Si am papat multe chestii, trebuie sa ma credeti. Demonstratia a meritat efortul, dar rezultatul n-a fost pe masura.

Mai departe, o provocare pentru Claudia. In toamna asta trebuie musai sa faca o poza unei capele foarte frumoase si faimoase. Nu de alta, dar eu n-am apucat sa o fotografiez intr-un an de zile.