Am gustat azi dimineata pasca si, de data asta, pana si Claudiu a trebuit sa recunoasca: e buuuuuna! Entuziasmul a depasit orice limita, incat era cat pe-aci sa mai facem una. Dar am renuntat la idee, pentru ca ne-a incoltit alta.

Asa ca ne-am apucat de curatat morcovi si cartofiori noi si ciupercute. Mai intai am curatat puiul de pene, de fapt. Ca pe aici is toti neepilati si nici nu avem aragaz sa-i parlim. Apoi am masat bine puiul cu putin ulei, cimbru si busuioc. L-am stropit cu nitica zeama de lamaie si i-am facut doua implanturi pectorale subcutanate cu unt. Amestecul ar fi fost stropit din belsug cu vin, daca vinul nu era prea acru. Asa ne-am multumit cu o dusca. (Si noi, si puiul.) Numai sa nu-i spuneti vecinului nostru. Evident, am uitat usturoiul, dar am remediat repede situatia.

Ne-am invartit vreo 2 ore pe langa cuptor, dar in cele din urma rezultatul a meritat.

Conversatia la masa a fost dificila, insa. Unul dintre vecini e vegetarian, iar celalalt nu se atinge de alcool (nu-i spuneti cum am gatit ciupercile, da?). Am incercat sa ii oripilam in mod egal, discutand cand despre transarea puiului, cand despre pints&ales.

Apropos, am avut Silva bruuuuunaaa!!! Aproape ca ii uitasem gustul.