Gata cu chefurile, a inceput saptamana. Pana la urma s-a dovedit ca sambata am ales petrecerea mai numeroasa, desi eu eram convinsa ca ma duc la una linistita si relaxanta.

Vecinul meu a facut masterul aici, si are o groaza de cunostinte. Asa ca noi, cei din colegiu, ne-am strans intr-un coltisor, ca pinguinii, si am stat la taclale toata noaptea. Dupa ce au plecat personajele care nu ne interesau, am scos si tortul din frigider. Spre sfarsit am jucat table football folosindu-ne de gravitatie. Fiecare ridica pe rand cate un colt de masa, dupa preferinte. N-am trisat, it’s science! Sper doar sa nu-si fi dizlocat careva vreun disc. Erau prea entuziasmati toti. Chiar, mi s-a spus ca I’m „in good moods”, mai mult decat de obicei. Ce-i drept, deja degustasem un pahar de vin rosu si niste port roz si prea dulce, si-mi spalasem creierul cu ideea ca sunt la petrecere – am intrat in hora, tre sa joc.

De fapt, cam asa e tot timpul. Nu-s genul meu de petreceri, dar mai tot timpul se gasesc personaje amuzante. Si cand nici asta nu functioneaza, tre sa fie vreun pahar de vin ieftin sau o felie de tort prin preajma.

Azi am pus la cale un Sunday brunch cu colegii din departament. A fost o chestie spontana, nu gaseam o seara libera pentru inca un chef, asa ca am zis sa facem altfel de experimente. Si ca sa fie totul complet, vineri trimitem un coleg in Elvetia sa ne aduca un Zuckerhut.😀

Serios, nu stiu cum o sa-mi termin proiectul in conditiile astea…