[Out of topic: Am gasit computer room plin de oameni. Pentru o clipa m-am speriat ca au inceput examenele, apoi am realizat ca e doar un grup de chinezi (sau ce-or fi) jucand world of warcraft. :D]

Revenind, am incercat, chiar am incercat. Am zis ca o iau de la capat si voi fi alta, mai competitiva, mai buna, mai atenta, mai ingrijita, mai eleganta. I’ve failed miserably. Am carat dupa mine toate hachitele si ma port de parca as fi la mine acasa. Probabil o sa platesc scump pentru asta, probabil locul asta o sa ma scuipe ca pe o masea stricata. Deocamdata inca am timp sa indrept lucrurile, dar mereu zic…”de maine”.

Mi-am promis ca n-o sa mai am vreun bad hair day. I’ve just had it, twice in a row. Si nu e prima oara. Dau vina pe faptul ca nu l-am gasit pe Dan la timp inainte sa plec.

Mi-am promis ca n-o sa port doar blugi si tricouri. M-am imbracat frumos o singura data cred, la birou, si atunci si-a gasit unu sa verse cola pe mine. De atunci n-am mai avut curaj.

Mi-am petrecut 3 zile cautand niste ghete mai feminine pentru iarna asta. Am gasit tot felul de combinatii ciudate, cum ar fi:

 

Da, sunt peste tot, in orice magazin, nu e vorba de Lady Gaga aici, si sunt mult mai urate decat poza de mai sus. Din pacate, e aproape imposibil sa gasesti ceva util. Daca nu au talpa neteda, atunci sunt un fel de pufulete care se inmoaie in apa. Daca sunt waterproof, n-au interior captusit si te dor picioarele de mori. Toate sunt subtiri si oribile, gagicile le poarta descheiate si cu sosete groase de lana (sau mai degraba poliester, pentru ca lana e tare scumpa aici – si la pret, si la vedere).

Asa ca m-am orientat spre ceva mai practic, cum ar fi hiking boots. In scurt timp am devenit experta in talpi vibram si alte nume ciudate cum ar fi gor-tex. Dar pentru ca suntem studenti si nu vrem sa cheltuim prea mult, am ales niste bocanci la jumatate de pret, cu doar jumatate din optiuni (click pe imagine pt detalii).

Din pacate, sunt cam grele. Sper sa fac muschi iarna asta carandu-le prin zapada. Poate mi se lungesc nitel picioarele.😉

Astea si inca o geaca de ski groasa, si arat ca un ursulet mare si gri. Bye bye classy looks. Winter? Bring it on! Mai nasol e ca o sa ma coc la birou. Poate ar trebui sa-mi iau niste papuci pufosi de rezerva.😀

Mai ramane o singura mare problema. Cu ce ma incalt joi la cina de Craciun??

[Later edit]

Mie mi-a fost nu stiu cum ieri sa scot camera foto si sa imortalizez mortaciunile de pantofi. Eram singura si era un magazin de fite, si riscam sa fiu data afara de baietii de la paza. Claudiu, insa, nu s-a jenat sa fotografiez vitrinele din Londra, asa ca mi-a trimis ceva ce vrem sa impartasim cu voi:

😀