Azi a fost o zi marunta, cu lucruri marunte. Ups and downs. Am alergat dimineata dupa un tort mare si am gasit un loc ce parea promitator… home-made cakes, cream and strawberries. Dar nu am putut plati cu cardul, asa ca tot la Fitzbillies am ajuns. Prin urmare, group meeting cu double chocolate cake si vanilla mille-feuille adus de catre cel care a prezentat.  Motto-ul zilei: „seriously disrupted work pattern”.

Am aflat ce carte trebuie sa descifrez de la un post-doc care stia, la randul lui, de la altcineva…si cum imi era prea lene sa ma deplasez pana in nordul orasului la biblioteca de matematica, l-am intrebat pe prof daca nu o are. „We don’t have it, but we’ll order it.” Awfully nice surprise. Mai ales pentru un roman obisnuit cu criza.

Truth be told, it’s getting freaking cold. Azi am inceput sa ma gandesc serios la manusi. Deja umblu de vreo doua zile cu fular, aproape face parte din mine. Prin urmare, la inceput nu prea am inteles de ce un biciclist s-a oprit in mijlocul drumului ca sa imi vorbeasca.

– Is that an UCD scarf?

– Huh?

-UCD!!

– Oh, yeah!

– Did you study there?

– No, just visiting!

– I did! si-mi arata fesul cu dungulitele de rigoare.

Very sweet. Homesick guy. Se pare ca lumea din insulele astea chiar tine la culori si simboluri. Iar esarfele ocupa un loc important. Aproape imi pare rau ca nu am nimic cu logo-ul universitatii din Iasi.😛

Incep sa recunosc oamenii din departament, dar inca nu stiu care, cum il cheama, in ce birou sta sau din ce grup face parte.

Din pacate, am in fiecare zi cel putin un episod care imi aminteste de ce nu fac experimente intr-un laborator. Acum doua zile am spart o farfurie in Trinity dining hall. Ieri am varsat un pahar cu apa pe podeaua cafenelei pentru ca cineva il uitase langa usa vitrinei frigorifice. Astazi am dat rasturnat paharul meu cu apa pe tot biroul. Am salvat la timp mousul si tastatura, iar baietii au sarit dupa tort. In seara asta am agatat o sticla de vin  la intrunirea unei societati gastronomice. Din fericire sticla era goala, dar mi s-a zis pe jumatate in gluma ca ar trebui sa parasesc sala pentru ca am baut prea mult.😛

M-am inscris la medic si am completat in formular cat beau de obicei. Un pahar de vin pe saptamana, in medie, cam asta era norma mea. Acum realizez ca am depasit cotele saptamana asta. Prea multe intruniri in numele socializarii, desi, trebuie sa recunosc, unele discutii au fost chiar utile.🙂

S-a vorbit mult despre briose si gatit in seara asta.

Homesick.