Am uitat sa va povestesc ceva despre Jivago. Dar pentru ca acel text e prea lung, m-am gandit sa va zic intr-o postare separata, ca sa ne amuzam putin.

Inca dinainte de a incepe cartea m-a ros o intrebare inexplicabila. Voiam sa stiu cum arata Jivago. De obicei nu ma sinchisesc de astfel de detalii; personajele, fetele nu sunt bine conturate in mintea mea atunci cand citesc.

Curiozitatea mi-a dat putin curaj sa incep cartea, dar pe masura ce m-am adancit in povestea incurcata, am uitat de intrebarea initiala. Mi-am adus aminte abia spre sfarsit. Poate n-am fost atenta, dar n-am gasit suficiente indicii in text. Asadar, va provoc sa descoperiti orice referire la trasaturile sale fizice si sa o postati aici, intr-un comentariu.

Este Jivago un rus blond cu ochi albastri-verzi si maxilarul patrat sau un brunet cu trasaturi dulci si fata rotunda, de copil? Timid si protector sau aventuros nesabuit? Erou sau las?