Part 2 – Coptul

Nu pot sa cred ca a trecut mai bine de o luna si eu nu m-am laudat cu rezultatul muncii mele. Din pacate nu va mai pot descrie operatiunea in detaliu, pentru ca nu am lucrat singura si eram nitel distrasa si distrata. Imi aduc aminte ca ma tot trezeam cotrobaind prin camara dupa lucruri care stau, de obicei, in dulap, si spuneam asta cu voce tare, ca sa inteleaga persoana in cauza cat sunt de zapacita. S-a amuzat copios. Prea mult chiar. De acum o sa ma dau importanta cand cotrobai prin camara.]

Dar ce am invatat:

  1. Turta dulce e mai pufoasa daca lasam aluatul putin mai grosut.
  2. Fantoma aia mare si urata va fi mancata prima. Sau poate a plecat sa bantuie pe undeva, ca noi n-am mai gasit-o.
  3. La fel si liliecii, pe care n-am mai apucat sa ii pozez pentru ca era prea intuneric acolo unde stateau.
  4. Idem pentru bostanul artistic.
  5. Turta dulce e tare buna cand e plimbata prin ciocolata.
  6. chocolate ginger bread

  7. Nu va lasati prea impresionati de punctul 5, pentru ca vi se ard turtitele in cuptor.
  8. Turta dulce de la punctul 6 inca are gust bun si face bine la stomac.

Restul e poveste…