Ieri m-am uitat la asta. Cred ca de acum acesta va fi noul meu stil de invatat cursuri insipide: ma uit la un filmulet amuzant si, cand netul se sufoca, iar pe ecran apare mesajul „buffering…”, mai citesc vreo 4-5 slide-uri. Spre deosebire de alte tactici mai barbare (inchis tv, conexiune, alte carti care nu au legatura cu examenul, scurtcircuitat neuronii de day-dreaming), asta chiar a functionat. Imi mai ramane de vazut cum invat sa rezolv probleme in coordonate sferice si cred ca trec si semestrul asta.

Azi aveam chef sa gatesc, dar a fost nevoie de mine la alte treburi. Prin urmare, acum racai cu unghia niste tempera de pe frunte. Cica e washable, dar se pare ca tre sa freci serios. Ca sa intelegeti, l-am ajutat pe frate-miu sa deseneze artificii. Iar metoda nu e una tocmai eficienta. Cu alte cuvinte, am stropit toata masa, mainile pana la umeri, ca umerii erau acoperiti, bluza, scaunul, tavanul nu l-am verificat inca. Am gustat, am si in ochi, pun pariu ca a ajuns si prin nas. God forbid, tomorrow I might even poop butterflies.

Dar musai, cand se intreprinde o asemenea operatiune trebuie sa cantati, macar in gand:

But don’t worry about a thing, cause every little thing is gonna be alright:

(A se remarca ciornele pentru examen, numai bune de acoperit masa pentru a o feri de stropi.)

Iata si opera:

Nu va arat poze mai frumoase, astea is facute pe intuneric si cu mainile pline de vopsea. Noroc ca setarile erau cat de cat in regula.

Acum realizez ca artificiile alea is cam periculoase. Un acoperis e gata sa ia foc, iar renului i s-a cam afumat coada. Bloody!😀