Claudia a propus un exercitiu simpatic prin intermediul caruia sa ne cunoastem mai bine. Eu cred ca e menit sa ne faca sa realizam cat de putin citim, in general.

Analizand colectia de titluri pe care am de gand sa le citesc, in comparatie cu bruma celor pe care le-am finalizat, constat ca situatia e cat se poate de sumbra. Majoritatea titlurilor au fost alese in cadrul BookFrenzy, restul ramanand neterminate. Stiam eu ce stiam cand m-am inscris in club.

Asadar, deschid lista cartilor pe care le-am frunzarit anul acesta si sper, in adancul sufletului meu, ca e ceva mai lunga si imi voi aduce aminte pe parcurs si alte titluri:

Am mai primit de la prieteni cateva recomandari interesante:

Ar mai fi cele pe care le citesc momentan:

  • James Joyce, Dubliners, prima sa colectie de povesti, scrise pe cand avea 25 de ani. Fluenta textului si simplitatea istorisirilor te provoaca la lectura, chiar daca esti un cunoscator moderat al limbii engleze.
  • Jerome K. Jerome, Three Men in a Boat, imi face cu ochiul de pe noptiera.

Ce planuri mai am:

  • Le Clezio, Urania, ce promite a fi o lectura interesanta
  • Herman Melville, Moby Dick, ma invart pe langa ea de ceva vreme si tot n-am curaj
  • Sir Arthur Conan Doyle, The Adventures of Sherlock Holmes, pentru ca trebuie sa trecem macar o data in viata prin ceva literatura politista, nu-i asa?
  • si mai bine ma opresc, inainte sa devin prea fantezista…

Ah, si tratatele de statistica si fizica cuantica:

  • just kiddin…let’s not go there!