IMG_0003_bufnita_mica

Nu stiu daca e din cauza ca ma fascineaza de multa vreme pasarile astea, dar cred ca m-am atasat de ghemotocul de mai sus mai mult decat de vreun alt matz/pisic/catel/purcel. A dormit la noi peste noapte. Nu va pot spune daca s-a simtit confortabil sau nu, ieri mi s-a parut bolnavior, motaind intruna. Ba chiar a fost surprins si intins pe o parte, cu ghearele in sus (am citit ca le place sa se prefaca). Dimineata era foarte vioi, se uita la noi cu niste ochi mari, cand foarte curiosi si luminosi, cand imbufnati. Cred ca facea pe curajosul, iar ieri ne aratase latura mai lenesa a personalitatii sale.

Nu i-am dat nume, am alintat-o „butina”, pentru ca asa stalcea cuvintele unul dintre copiii acestei familii (grav, nu mai stim care din noi…). Nici nu am mangaiat-o, ca sa n-o stresam prea tare, sau sa ne pierdem vreun deget, Doamne fereste! Parea mai relaxata dimineata, probabil s-a gandit ca daca nu am mancat-o la lasarea intunericului, e in siguranta.

Azi Pufosenia Sa a fost eliberata. Din pacate, nu tocmai in acelasi loc in care a fost gasita, dar ceva imi spune ca se va descurca foarte bine. Sau macar sper asta, dar sunt de fapt ingrijorata. Damn, e doar un ghemotoc de bufnita care mananca soareci!!

Sper sa nu ma intelegeti gresit, imi plac la nebunie animalele astea, dar cred ca locul lor este in salbaticie, nu incurajez defel prin acest text pastrarea lor in captivitate, cu atat mai putin, pe post de animale de companie. Si ca sa va convingeti, iata 10 motive pentru care nu vi le doriti in casa.

Desi… au ceva hipnotizant…IMG_0002_bufnita_spin