Aproape ca ma hotarasem la un titlu pentru premiu. Imi doream „Alice in Wonderland„, dar n-a fost sa fie. Am gasit, in schimb, „Dubliners”, de James Joyce, si „Three Men in a Boat” a lui Jerome K. Jerome (nu stiu de ce, imi place cum suna numele asta), in colectia Penguin Popular Classics. In lipsa de alte idei, una dintre cele doua carti va constitui premiul la BookFrenzy pentru luna aceasta. Deja am inceput sa citesc povestioarele lui Joyce si mi se par foarte accesibile, stilul e curat si usor de urmarit, nu se compara cu Poe, pe care il abordasem fara prea mult succes cu ceva timp in urma.

In caz ca ati uitat, citim „Caderea”, de Camus. Am inceput-o si ma mir ca nu am terminat-o inca, la cat de „mare” e, dar mai avem timp pana pe 20. Imi pare, insa, tare dificil de comentat, de aceea astept cu mare interes deznodamantul acestei luni.

Inca mai caut cartea lui Lewis Carroll, bineinteles, varianta in engleza. Daca aveti vreo idee unde as putea gasi-o, please, please, let me know! Ma leaga foarte multe de romanul acesta. E prima carte pe care am citit-o (prima pe care mi-o amintesc). Nu stiu exact pe ce mi-am inceput ucenicia, intre descifratul surprizelor Turbo si aventurile nesabuite ale Alicei e un vid in memoria mea. Stiu doar ca era vara si aveam vreo 6 ani si nu prea intelegeam povestea aia sucita. Am recitit-o de vreo doua ori de-a lungul anilor si nici acum nu pot spune ca am inteles-o pe deplin. De aceea caut varianta in engleza, presimt ca ar putea fi ceva…lost in translation.

Spor la citit, dar mai ales, la scris!😉