It seems that I didn’t lose it. Sau cel putin ca am rezistat eroic. Asta poate si pentru ca nu aveam 3-4-5-6 beri ingurgitate, cum au incercat altii. Ba chiar am capatat si obiceiul prost de a adormi pe la 3 noaptea si a ma trezi dimineata pe la 6 jumate – 7. Dar azi am mai putut lenevi, pana pe la 8 jumate, cand m-am plictisit de atata stat, si i-am speriat pe ai mei. Saracii, credeau ca iar plec. De fapt, planuiesc o evadare, dar oamenii normali inca dorm la ora asta.

Ce nu vreau sa uit de ieri…well, picture this: 3 bodyguarzi imensi, fiecare dintre ei mai mare decat tot grupul nostru la un loc. Nu lasau oamenii sa intre in club pentru ca era inchiriat. La asta adaugati un neamt, care deja bause vreo 4 beri, pe care abia il tineam (muream de ras, nu alta) pentru ca voia sa se duca la unul dintre paznici sa-i spuna: „Te rog, esti rece, ombule!!” si „Tu, prost!” (Cam atata stie in romana, dar foloseste cuvintele intr-un mod foare creativ.)

Azi sunt libera. Today, I shall vacuum!