Ca sa-mi mai treaca supararea propun sa deschidem a patra runda de negocieri. Promit sa revin cu gandurile mele despre Levy cat de curand.

Pentru ca fiecare editie ar trebui sa reflecte personalitatea celui care propune cartile, m-am gandit sa merg la sigur si sa alegem, de data aceasta, ceva clasic. Motivul: calitatea. Si prin clasic inteleg acea carte de care a auzit pana si cel mai necitit om de pe planeta asta, dar pe care, dintr-un motiv sau altul, n-ati apucat sa o cititi, dar cochetati cu ideea. Sa nu-mi spuneti ca le-ati citit pe toate ca nu va cred.😛

Deocamdata nu va fi nici un poll, din simplul motiv ca nu stiu ce anume ati citit sau ce v-ar placea. Prin urmare, va invit sa va rascoliti amintirile si sa imi lasati mesaj cu orice carte va vine in minte si se potriveste descrierii de mai sus. The more, the merrier! Ideal ar fi sa gasim una pe care n-a citit-o nici unul din noi pana acum. De aceea cat mai multe comentarii sunt bine venite.

Ca sa sparg gheata, va povestesc ce ganduri am avut in ultima vreme. Nu inseamna ca vom alege dintre acestea.

  • Imi era dor de Tolstoi si ma gandeam la Razboi si pace, dar m-am speriat cand am vazut ce volume imense are. Nu merg in autobuz.
  • Am gasit primul rand din Moby Dick, „Call me Ishmael” si incantatia aceasta misterioasa m-a atras inexplicabil.
  • La vara vreau sa citesc Don Quijote de la Mancha, nu stiu exact de ce, si Madame Bovary, si stiu de ce.
  • Mi-as face inca o data curaj sa incerc James Joyce, me crazy, I know…

In plus, indraznesc sa adaug inca o cartulie. Mi-am dorit dintotdeauna sa aflu si parerea altora despre Sonata Kreutzer a lui Tolstoi si vreau sa profit putin de ocazia acordata. N-ar trebui sa ia mai mult de doua ore si ne-ar putea ocupa timpul pana stabilim lectura de luna aceasta. Imi lasati mesaj daca sunteti de acord.🙂

Astept sugestii, cat mai multe.