Imi sunt amare cautarile. Vreau un cocktail de nori… si de vise… sa te pot sorbi cu un pai, sa te amestec cu gheata…

M-am oprit pe marginea unui vis de data asta. Ma uitam la el ca-ntr-o oglinda…sau poate ca un chirurg in taietura proaspata.

In fond, doar atat avem…asta ne leaga. Un ultim vis, pe care inca nu l-am trait…pe care inca ne e frica sa-l rostim, poate de teama ca e prea mare si noi suntem prea mici…sau poate de teama ca oricum nu se va implini…sau poate de teama ca se va implini…sau poate nu din teama, ci din plictis, sau din lipsa de altceva…sau…

Acum nu conteaza…inca ma ascund dupa degete. Ramane insa bataia aceea insistenta…cineva ma pandeste dupa usa. Vreau sa ma lase in pace…imi vreau doar visul…si ma tem in acelasi timp de el…ma tem ca nu se va naste alt vis din el…si unde am ajunge apoi? Noi suntem doar vis dupa vis… unul nascut din moartea celuilalt…noi nu existam, noi nu traim, noi doar visam, cu capul pe aceeasi perna.

If anything, I wish I had…another dream with you…

Lasa-ma sa dorm putin, sa uit putin, sa mor putin.