-You bear the salty kiss of someone else!
-…
-…
-Primeste-ma!
-…
-Stiu ca e mai greu la inceput…
-Sunt sarata si amara.
-Nu mai mult decat…
-Si tulbure!
-Dar calma…
-Poate!
-Vreau sa dorm in tine…
-…
-Ma primesti?
-…
-Azi esti furioasa. Ma urasti.
-…
-Fa-mi loc. Nu ma poti refuza!

-Pentru ca ai venit fara sa iti dau voie nu vei avea parte de liniste…
-Mother!
-Ai uitat!
-Adu-mi aminte!
-Ai venit cu inima indoita…si mi-ai privit fata cenusie cu teama si scarba. Prima atingere ti-a strans carnea.
-Iarta-ma. Doar…doar am vrut inapoi…
-Ce vrei de la mine?
-Stii prea bine…
-?!
-Liniste…pace…ceva ce pana si tie iti lipseste in ultima vreme.
-Ai adus furtuni cu tine. Ai rasturnat mersul lumii.
-Exagerezi, o stii prea bine.
-Te-ai rupt…asta e ceea ce conteaza. De mine, de toti. De ce ma cauti acum?
-Sunt tot a ta. Oricat de departe as merge, oricat de mult as lipsi.
-Si?
-Am nevoie de tine.
-Poftim?! Pentru ce?
-Fara tine…nu pot privi in adancurile-mi intunecate.
-S-au intunecat atat de mult?
-Tu sa-mi spui!
-Vino…