Acum am chef sa apas pe taste…randomly…pur si simplu…sa mazgalesc cu cerneala electronica, cum ii spune Claudia. Imi vine in minte exemplul cu maimutele si sonetele lui Shakespeare, dar faza e fumata. Overrated, I’d say…Oricum, nu am atata timp sa fac asta…si nici vreo sansa sa mai scriu ceva genial. Creieru meu…dus pe apa Sambetei in momentu asta. Scriu din plictiseala. Scriu pentru ca aveam o groaza de lucruri de facut azi si n-am apucat sa le termin si nici nu am vreo tragere de inima. Scriu pentru ca azi am ajuns sa am chef de wiki, nu s-a mai intamplat de mult, dar am constatat ca mai am mult de invatat pana sa ajung sa explic altora…

Am epuizat si comic strips cu Garfield azi…de Dilbert n-aveam chef…ar fi fost deprimant.
Ahh, de ce am scris 13? Nush, mi se rupe de zilele astea cu ghinion.I only believe in crazy days. Daca aveam fizica azi…ahh, da…Intr-un an aveam fizica vinerea. Da, as fi dat lucrare. Si as fi avut impresia ca am realizat ceva. Sau nu.

Ar trebui sa scriu ceva mai interesant, dar am devenit groaznic de siropoasa lately. Si stiu si cine e de vina. (Se simte careva cu musca pe caciula?…Sper ca nu…) E week-end acus. Thank God!

„Trebuie un alt program, mai puţin straniu, mai apropiat de crusta concretului…”

Gata! Mi-am gasit si vindecarea!!