Ok, pt prima oara intrerup povestioara mea cu insule, aripi si alte alea (care incepuse pe la „Stuck in a moment that I will get out of!”-adica 17 mai…a long time ago) si , iaca, scriu si ceva despre mine – za real me! – mai exact despre vacanta mea Image fabuloasa (?!! – nu gasesc epitet potrivit, alegeti voi dupa ce cititi…)
Well, primele 10 zile in Costinesti…cu gashca de nebune (bune, bune de tot!!). Concluzii:
Ce nu trebuie ratat prin Costinesti (ordinea nu conteaza):
1. Discoteca pe plaja Tropical Bitch (nu glumesc!!). Muzica buna, exceptand latino plictisitor. Daca va deranjeaza scandurile cand treceti pe acolo, sa stiti ca noi le-am scos pe primele Image.
2. Stat pe patura langa White Horse cu o bere in mana, la concert. 
3. Head-banging in White Horse, la 3 noaptea. Prietenii stiu de ce…
4. Mai-Tai in Vox Maris. Hmmm…best place in Costinesti. Pacat ca nu e foarte populat. Probabil din cauza ca aici se asculta si altceva in afara de house, mixurile sunt chiar suportabile,  nu vin nici Parazitii sau Voltaj si nici nu exista budoar xxx(l).Preturile – we can live with them – pt ca merita!
5. Karaoke in Azur (well…da, nu-mi vine nici mie sa cred, but I really had fun) Cu aceasta ocazie cer scuze celor care ne-au suportat cantarea in seara aceea.  Vlad made us do it!!! (Merci,Vlad! U ruuull, cel mai simpatic prezentatorImage)
6. Privit luna plina pe plaja neamenajata. Aici chiar se aude marea si daca reusesti sa ignori manelele care se aud pe fundal, totul e perfect.
7.Concert Iris si „folk you! „(cu Nicu CovaciImage)
8.Gogosi cu fructe de padure sau cu ciocolata si shaworma de la „La cel mai cal frumos”
9.Multe bai in mare
10. Nooo, aicea mai scrieti si voi, ca io nu pot spune decat: Nu va duceti in Ring sau Tineretului, chiar daca „sunt cele mai tari din tara!!!”ImageAcuma prietenii iar stiu de ce…
Minusuri: Anul acesta plaja din Costinesti a fost invadata de sezlonguriImageUnde e nisipul fin de altadata? Muzica buna e destul de rara. In White Horse e superba si eterna (adica mereu aceeasiImage).Daca vei fi vreodata egoist adica sa ai marea numai pt tine si s-o imparti numa cu cine vrei tu, nu ai nici o sansa!!!Costinesti nu doarme niciodata, numa bubuie si misuna intruna.

Acuma din zbuciumatul Costinesti am trecut la un mod de viata mai linistit. Mai exact- Venus. Regula nr. 1 in Venus: Se vine cu parintii!!Chiar daca acestia au 80 de ani. (Evident, subsemnata a respectat regula).Nu va lasati amagiti de cuplurile care se plimba pe plaja, seara. De fapt, ei si-au lasat parintii in camera si se bucura de cateva momente linistite.
Daca, printr-o oarecare intamplare, ajungeti pe acolo, trebuie sa stiti ca Venus stinks! La propriu! In statiune plaja e plina de alge, pe campiile din imprejurimi se tot da foc la cate ceva,  mai e si un hotel (n-am reusit sa-i aflu numele) care polueaza zona cu o centrala veche.
Ce e de facut? Pai, in primul rand, plaja intre Venus si Saturn, superb locul, cu apusuri minunate!Probabil si rasaritul e la fel, dar cine s-a trezit sa vada?! Apoi, masinutze – cel mai interesant mod de a-ti omori timpul si banii!!
Exista si viata de noapte…mai calma, ce-i drept! Din pacate eu am dormit de am spart si nici nu am socializat dintr-un motiv destul de simplu: in hotelul meu existau doar politisti, rusi si familii cu copii mici si mijlocii (de altfel, cam asta gasesti in toata statiunea). Where’s the fun in that?! Discoteca de pe plaja e ciudata. Muzica – bleah! – iar omuletii dansau pe Hi-q si 3se iar la Shakira stateau ca placintzelele.
Ce ar mai fi de spus? Statiunea e curata si linistita, numa buna pt refacerea somnului si a bronzului. Si marea e linistita…mai face valuri uneori…pe lac sunt lebede, dar cam timide, stau departe de mal. Oh, inca o chestie sadica…la restaurant in fiecare zi aceleasi melodii stupide (mai rau decat 3se, blondy&co). In ultima zi am ascultat, in ordinea care urmeaza: Cargo, Aerosmith, Bon Jovi, Guns’n Roses, Queen, Evanescence, Nirvana etc. Sincer, mi se pare destul de controversata si contradictorieImage statiunea asta. Calma in aparenta si cu nume predestinat.Image

Ohh…v-am plictisit destul…Pt cei ce au ratat Costinestiul anu asta, well, mai exista si la anu (si la multi ani, sa speram). Stiu ca n-am spus lucruri noi, dar am vrut sa fie, asa, un blog de vesela amintire.Image