11.05.2006…Inca 5 luni si schimb prefixul. Dar mi-e groaza…nu-mi place…Vreau sa raman copil mic si cuminte! La varsta asta lucrurile inca sunt simple…Ce muzica asculti? Cati ani ai? Cum te cheama? Daca astea nu merg…atunci nu mai poate fi nimic altceva. Daca astea merg, ai impresia ca totul e posibil…

E bine de noi…S-au inventat messengeru’ si excellu’ si originu’…Suntem studenti moderni. Despre pendulul Wilberforce s-a scris cam tot ce se putea scrie, dar nu ne dam batuti!Image La varsta asta inca mai ai privilegiul de a fi ignorant sau egoist, de a gresi, de a nu-ti pasa de ce e in jur, dar, mai ales, de a fi iertat, de a redescoperi roata si de a evada din cand in cand. Acum ii uitam pe unii ca sa-i descoperim pe altii si dupa aceea ii reintalnim pe cei vechi pentru a simti ca nu spanzuram in Universul asta fara nici un rost, ci ca avem si noi un loc si niste radacini pe lumea asta.

Au trecut multi ani de cand mi-am luat ramas bun de la ursuletul de plus. I-am cerut in gand iertare pentru ca nu il mai iubeam…Acum frate-miu l-a aruncat pe sub pat si zace acolo…Pentru prima data simt remuscari. E singur in intuneric…Ouh!Cred ca incep sa imbatranesc!Image